آرزوها
آرزوها



کاش ما آدم و حوا بودیم

جدا از مردم دنیا بودیم

اون وقت منو تو با هم بودیم

مثه لیلی و مجنون ، مثه شیرین و فرهاد

مثه عکس ماه تو رودخونه ، منو تو عاشق هم بودیم

فکر نکنی دیگه نیستی پیشم

هستی ؛ اونقدَر هستی که

هر کی بگه دیگه نیستی ، دلم باورش نمیشه .

هستی ؛ اونقدَر هستی که

دلم به احترام شنیدن اسمت ، جون دوباره میگیره

تو که نیستی ، من

مثه یه ماهی ، وقتی که رو زمین افتاده و داره جون میده ؛ هستم

مثه اون لحظه که واسه یه قطره آب ، خودشو به آب و آتیش میزنه

کاش بدونی چقدر اسمت برام مقدسه

اونقدَر مقدسی که قلبم ، پروانه رو قاب گرفته گذاشته رو طاقچه ی اتاقش

واسه همینه که باور نمیکنه تو نباشی

آخه عکس قاب گرفته توئه که میذاره همیشه بتپه

محبوبم ، چقدر من با قاب عکست خوشم

هر چه غصه داری به من ببخش ، من میخواهم غصه هایت را از میان ببری

و دلشاد زندگی کنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 23 فروردين 1389برچسب:, ساعت 12:9 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar